Marknad idag igen!

Fast idag utan barn... Barnen var hos mormor och hade det bra. (Morfar var i den soliga rallyskogen och kollade på vrålåk)
M och jag fyndade jättefina vinterkläder på stan o strosade runt ensamma på Hindersmässan. Så skönt att göra saker utan barn ibland...

Sen fixade jag mormors hår med klippning o slingning. Det var ju på tiden...

Imorgon kommer en arbetskamrat med sin dotter och sambo hem till oss. Olle är spänd på besöket eftersom de vuxna talar teckenspråk. Det har han bara sett på tv. Får öva in några bra-att-ha-tecken! :)

Nu är jag trött som bara den. Som vanligt. Fast jag sover mkt och äter bra... Kanske är det åldern?? ;)
Blir sova direkt när jag postat detta inlägg...

Imorse vaknare jag vid 8 och meddelade M att det var dags att väcka barnen... Så sovmorgon, äggfrukost, färskpressad juice, stadstripp och slappareftermiddag hos mormor! En väldigt trevlig lördag!



Bilder från Olles o min marknadsdag i torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0