Ang röntgen...

Jag inser att jag inte skrivit så mkt om att jag faktiskt fick rätt så ont i nacken efter den där lilla fadäsen med krockeriet innan jul!?

Det var därför jag besökte röntgen idag...



Jag var ju till en läkare nån dag innnan nyår och fick tabletter och en rekommendation att göra en röntgen för dokumentationen kring påkörningsskadan. Som tur är har den konstanta huvudvärken gett sig för några dagar sen men armarna domnar lätt och nacken är mör...

Men det blir snart bättre hoppas jag!

Har träffat en sjukgymnast. Fått lite övningar för nacken.

Vattengympan för foglossningsproblemen fortsätter efter julledigheten så den blir skönt imorgon!


Det var allt för nu!

Åter till Bygglov!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0