Buzzador!!

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle få testa en massa fisktacogejjer?? Det får jag ju göra eftersom jag är en Buzzador... Dom har anlänt nu så hojta till om du är sugen på recept och kryddpåse!


Som Buzzador får man fylla i sina intresseområden o sen skickas kampanjer som kan vara intressanta för just dig till dig. Kan vara allt mellan himmel o jord... Man delar med sig och testar nya produkter.
Det är gratis o jättekul!
Nu söker dom nya Buzzadorer som jag vet finns bland mina vänner som läser här!!

Fick detta mail:


Känner du någon som är gravid eller har småbarn?

Tror du att den personen skulle tycka det vore roligt att vara en Buzzador, och få chansen att pröva spännande produkter och tjänster, och diskutera dessa med sina vänner?

Rekrytera dem då till Buzzador!
Använd denna länk för att värva dina vänner: http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=barbamammaochjag

Du kan till exempel maila länken till dina vänner, lägga upp den i din statusrad på Facebook, eller lägga upp den i din blogg om du har en. Berätta också för dina vänner vad det innebär att vara en Buzzador.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0