En perfekt dag!

Fredag. Ledig dag!

Sovmorgon...

Äggfrukost och morgontvmys med familjen. Sen till blivande förskolan och bekanta oss. På måndag är det fotografering på förskolan så trots att barnen inte ska börja riktigt ännu så fick vi åka dit och kolla runt lite redan idag! (då går det förhoppningsvis lite lättare att få med dom på gruppbilden) Och det kändes TOPPEN! Jättefina lokaler, supertrevlig personal och det kändes verkligen som om dom kommer att trivas där! Olle och Alice kände sig som hemma direkt. Kollade in alla leksaker och brydde sig inte om var jag och M befann oss. SKÖNT!

Efter lunch åkte Olle och jag till mitt jobb för att hämta min kvarglämda telefon. Han tyckte det var väldigt intressant att kolla in truckar, palldragare och att se mina jobbarkompisar. Sen åkte vi till IKEA och shoppade ljus, lampa, nya tuschpennor och massa andra nödvändigheter. En mjukglass var klämde vi, prinsen och jag ;)

Sen blev det fredagsmysshopping. Snacks och tacogrejjer... Och lite fina snittblommor.

Olle skötte sig exemplariskt! Som vanligt... Han visar, pratar och lyssnar. Värdlens bästa shoppingpolare. Förutom grannen Eline som också alltid är trevlig att ha med sig! Vi(grannen o jag) drog till Marieberg på kvällsshopping igår kväll och gjorde några fynd! Det var vi & ¨några¨ till... Hua, SÅ många det var som ville fynda... Men ack så trevligt! :)




Några bilder från Mallis och de populära attraktionerna på hotellet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0