Typiskt!

Har haft problem med mobilbloggandet... Därav min frånvaro...

Så här ligger det iallafall till: på lördag ska jag ut i skogen o uppleva en nära-döden-upplevelse! Eller jag ska vandra 1,4 mil, sova ute och frysa ars*et av mig... Brrr!! Rapporterar naturligtvis därifrån!!

Jobbar nästan heltid nu! Slutar samtidigt med övriga arbetskamraterna men kommer en timma sent. Så snart är jag uppe i full tid. Det är SÅ skönt att lämna huset för att packa lite varor och träffa lite folk! Och så mkt roligare att umgås med familjen när man inte ser dom jämt :)

Bilder från igår nedan. M var och spelade squash med nya racket som jag fyndade för en 20 på loppisen. Dom var inte vanligt förekommande längre ;)
Efter kvällsmaten tog jag med barnen ut på en rask promenad med vagnen!

Sen sov dom tydligen VÄLDIGT gott för M väckte dom vi 09:30 idag!!! Ingen ordning alls här... Hemmapappan sköter rutinerna så där... ;)

Jag hörde hur hon var vaken när jag åkte 07:30. Snackade nöjt med sig själv men så dök den där väckarklockskaninen aldrig upp och hon somnade om... Länge...

Efter lunch idag tog dom en promenad till öppnaförskolan. Där hämtade jag dom efter jobbet... Sen åkte vi hem och lagade en god rätt från Linasmatkasse.

Nä, NU måste jag sova!
Är så trött när klockan ringer 06:55...



Först spanade dom in skogsmaskinen,, hästar och ankor... Ingen vårvärme igår inte!

Sen busade dom!

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag önskar dig lycka till på lördag.Spännande :)

Jag börjar längta till arbetslivet också.Men det är snart.Nu ska vi dra till förskolan!! ha en trevlig helg och hälsa familjen.

2010-05-12 @ 08:02:25
URL: http://majongsans.blogg.se/
Postat av: marja

frysa ars*et av dig kommmer du inte att göra, börjar du känna dig kall så kan du komma till mig så ska jag se till att du blir varm

2010-05-13 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0