Ost o vin!

0-69d380fb4b551d306e6189859b8f4774.png

Ost o vin! Jodå! Ni läste rätt. På en torsdag! Tv o datorfri kväll. Bilderna från helgen och veckan är inte överförda men vad gör det? Ibland behöver man vara ifrån tekniken... Intervjuvn idag gick bra men innan man blir anställd så återstår 2 intervjuver samt tester. Vore kul att jobba där men lång väg kvar alltså! Och Marion: du skulle kunna få mitt direktnr om jag börjar där ;) Vet att du är trogen kund... Kanske kan någon gissa vad det är för kundtjänst som det gäller då?? Hihi...


Kommentarer
Postat av: Marion

ÅÅÅÅÅ va spännande med intervju och jobb,håller alla tummar och tår :) Jag gissar på att det börjar på T!!?? eller??



Va mysigt med mys kväll med ost och vin.Kanske vi kan unna oss ikväll eller får se hur jag mår.

2010-03-19 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0