Lägesrapport!

-733e095b0983df87ded81f9d02346c3.png

Lägesrapport! Det har hänt mycket de sista dagarna. Doppresenter inhandlas, tak beställas o våfflor ätas... Det var inte bara våfflor som det bjöds på igår. Fixade en hel liten plockbuffe med massor av godsaker. Mormor o morfar blev inbjudna i sista sekund. Byggfirman har varit o granskat golvet som ska slipas om ÄNNU en gång. I nästa vecka ska jag på besök till DHL för att kolla in ett jobb som jag ska prova på under ett par månader. Börjar 07:10 på morgonen. Jag som alltid börjat typ 9 eller 10. Jaja. Ska bli intressant att testa. Idag hade min mobil slut på batteri så hela familjen tog sovmorgon till 08:30. Men dom små liven somnade i tid efter maten iallafall... Vi unnade oss några våfflor till kaffet idag med. Blev grädde över så det var bäst att passa på. Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0