Tack!!

Aldrig någonsin har jag blivit SÅ uppvaktad som idag! Helt otroligt många hälsningar från släkt, vänner och bekanta! Ni är SÅ söta och jag är väldigt tacksam över alla som sagt grattis!!

Har inte haft något kalas men mina och M´s föräldrar var här och åt lite tårta. M hade fixat den tillsammans med Olle. Det var M´s första tårta men Olle är van tårtafixare! Den smakade jättebra och hade jordgubbar, maräng och Nutellacreme! I like!! ;)



Fick en fin blomma!


Folk verkar känna till mina intressen...


Mmmm...


Fick ett fint tårtfat!


3 gringos på jobbet uppvaktade med blommor och choklad. Helt otippat... Men väldans trevligt va??


Familjens fina kort! Tycker om er! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Eline

Härligt när man märker hur mycket släkt o vänner man har! :)



Tack för idag. Tur du påminde mig, hade helt glömt bort och hade inget att göra. Gillar ert sällskap!

2010-06-10 @ 20:15:44
URL: http://eleline.blogspot.com
Postat av: Susanne

Tack själva!! Vi gillar ert sällskap mä!!! :)

2010-06-12 @ 22:41:37
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0