Varför har Olles mamma slutat blogga???

Jo- det kan jag berätta för dig Marion... Jag har INTE tid!!

Och så har jag skrivit över mobilbloggandet på pappan. Och hans telefon är totalt obegriplig så jag kan inte skicka iväg de smidiga mmsbloggningarna med den. MÅSTE köpa en ny telefon NU. Eller låna morfars avdankade. Eller Elines. Har många erbjudanden på G...

Veckan som gick var minst sagt hektisk på jobbet. Massor att göra och tidspress. Stressade ner med en trevlig tjejkväll i torsdagskväll. Hade ingen kamera med mig men Eline tog en snygg bild på sig själv när hon cyklade hemmåt. Jag själv tog en (med min usla mobilkamera) när jag sprang som en dåre till bussen... Men den är såklart inte i datorn... Slarvigt va??

Jaja...

Idag dror grannen och jag på ensamshopping med lunch och fynd på Lager157 och Marieberg. SÅ lyxigt!! Mera sånt va??

Hemmapappan har fått fart på sitt drömprojekt elgrinden, och han är SÅ lycklig!!

Jag har massor med bilder och massor att berätta men det får bli en annan dag för NU måste jag sova... Tidiga mornar för oss sommarvikarier...

Hörs!
Puss!


Vild och vacker! (grannen)

Kommentarer
Postat av: Eline

Jag har oxå funderat om pappans mobil fortfarande fungerar... ;)



Snygg bild från en rolig kväll haha =)

2010-07-25 @ 23:28:52
URL: http://eleline.blogspot.com/
Postat av: Marion

Jag förstår att tiden är knapp när man börjat jobba och inte kan blogga från mobile(glömde att hemma pappan skötte det)

2010-07-26 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0