Jag blir så trött...

Ni kanske tror att det råder nån slags bloggtorka just nu? Helt fel...
Jag mobilbloggar precis som vanligt då och då men det dyker INTE upp något... Det började redan i torsdags när jag skickade bilder från Hindersmässan som inte fungerade. Lade in bilderna på nytt på eftermiddagen och riskerade dubbla inlägg om dom skulle vara fördröjda. Men dom har fortfarande inte dykt upp. Tillsammans med ett gäng andra händelser som jag ville dela med mig av. Men icke!

Igår fick jag ett infall och färgade håret. Mörkare! Hittade ett gäng slattar i mina gömmor, säkert 4 år gammla... Blandade illrött, orange och brunt. Typ lika delar. Blev bra! Gjorde några ljusa slingor på det också! Sen lite brun-utan-sol. Toppade med lite bryn och fransfärg. Synd bara att man inte hade nån trevlig fest att hänga på...

Och idag har jag varit och shoppat.
Fem timmar. Helt alena. Skönt!
Var på Lager157, Stadium Outlet. Lagerhaus, Village, Cervera, Vero Moda, H&M, Lindex, Triumphm samt en liten affär för handskar och väskor. I den sistnämda köpte jag ett par skinnhandskar med ullfoder. Dom passar mig så perfekt. Jag har letat länge efter ett par som verkligen sitter bra. Och det gör dom här! Marieberg, affären brevid Kappahl om du också letar efter dom där perfekta handskarna. Kostade bara 299 kr.
I övrigt köpte jag massor med kläder och saker men jag är så trött nu att det får vi visa upp en annan gång. Alice var nöjd med två par nya regnställ. Olle fick ett par Adidasbyxor att ha på Hoppis & Skuttis!

M lagade pannkakor till kvällsmat. Jag tyckte dom smakade lite mycket salt fast inte så det störde...
Då kom han på att han kanske läst fel... Skulle det vara kryddmått istället för tsk?? 1 1/2 hade han haft i... Nej då... Det var tsk i receptet. Fast bara 1/2... Olle hade hjälpt till och det var så kul att dom bara hällde på... ;)
Ja ja, gott var det och alla åt o var nöjda!


Nu blir det tidig sovsöndag. M har varit sjuk i helgen så vi får se hur morgondagen blir!

Thats all folks!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elinen

Så tråkigt när inte tekniken fungerar! förskola imorrn? Vi ska dit!

2010-01-31 @ 23:08:57
Postat av: E

Ångrade oss. Är inte riktigt krya. Siri verkar det dock inget fel på, än!

2010-02-01 @ 08:58:05
Postat av: marion

Ja jag trodde nästan att du slutat blogga ;).Du kanske har fått samma fel som jag hade när jag helt plötsligt inte kunnde mobil blogga längre.

2010-02-01 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0