Vad har hänt med era hår barn??

Igårkväll hade jag slängt ihop en egenkomponerad maträtt... Superenkel men väldigt god. Tapenadekyckling! 

Helt otippat så tyckte sambon att man skulle snygga till sig till middagen. Sagt och gjort. Han tog på sig skjorta  (fast han hade fortfarande långkalsongerna på sig, men dom synter ju inte under bordet, som han sa...) och barnen fick stylade frisyrer... Kanske jag som frisör hade lagt några sekunder till på Alice frisyr men nu kan man ju inte få ALLT ;)


Om ni vill slänga ihop kycklingen så stek kycklingfile skuren i bitar tillsammans med ett par matskedar tapenade. Jag använde den svarta. Tillsätt ca 2 dl lätt creme fraiche och 2 dl valfri grädde. Puttra i 10 min. Krydda med salt o svartpeppar!

Koka potatis och servera med broccoli. Mumma!


Nån slags brats-frilla...


Lycklig trots 39 graders febra´n...


Tapenadekyckling!



Kommentarer
Postat av: Eline

Vad mysigt!! :)

2010-02-22 @ 13:15:33
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0