Usch! Jag är en usel svärdotter... I lörda...

dsc07698 (MMS)

Usch! Jag är en usel svärdotter... I lördags när farmor och farfar skulle vara barnvakt hade jag o farmor pratat om det verkligen gick för sig eftersom det var på farfars födelsedag. Men det gjorde det. Gick bra alltså. Det som däremot INTE gick så bra var att komma ihåg att uppvakta honom. Kom på det nu på tisdagsmorgonen... Oj, så ont i magen jag fick nu. Tror inte M kom ihåg nått heller. Han hade ju köpt en blomma som vi hade med oss till festen... Då kunde han ju köpt en present till sin far också... STORT GRATTIS I EFTERSKOTT FARFAR!


Kommentarer
Postat av: Eline

Hemskt när det händer! :( Men nu kan du iaf inte reta mig ;P

2010-04-27 @ 13:43:57
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0