Vad är det för en dag??

Är det en vanlig dag?? Nej, det är mormors födelsedag - HURRA HURRA HURRA!!!!

Grattis bästaste mormor. VI tycker om dig!!! Puss och kram!



Det är även kebabtallrikensdag hemma hos oss idag... Jag, morfar och barnen har varit och badat på fm. Köpte med mat... Olle åt kebabtallrik med mig.
Det lät så här: MMMMMMMMMMMMMM.
Tills jag skriker - ÄR DET GOTT?? då tar han en bråkdels sekundpaus och svarar på min fråga:-mm.
Fortsätter tuggandet: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Man hör inte vad man tänker vid matbordet idag... Kul att han gillar mat...

Sen läste Olle och morfar Brandbilsboken och Olle provade morfars glasögon. Han är SÅ söt i dom... :-)

Nu sover dom sött i vagnen och morfar har åkt hem o vilat middag (kan jag gissa) Skulle jag också behöva. Alice var vaken ett par gånger i natt. Tror hon drömmer, somnar om direkt efter ramsa men jag väcks ju när hon skriker till... Jaja, sova kan man ju göra nån annan gång. Ska passa på att klippa gräset när det så så fint väder i eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: Eline

Ja, kebab är bra fint. DET var länge sen! Alice rusade i vikt alltså. Siri verkar vara tvärtom. Nån månste väl vara mittimellan? Olle kanske var det?

2009-09-24 @ 22:24:46
Postat av: Susanne

Vi tyckte Olle också var rund... Men om manjämför med Alice så var han nog inte SÅ rund...

2009-09-24 @ 23:01:56
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0