Gud så bra...

...jag är. Då syftar jag ingenting på det där kyrkovalet. Har inte satt mig in i det och har inte sett till valsedlarna på länge så jag tror dom åkt till återvinningen. Inte röstat med andra ord...

Nix- det som är så bra är att jag kan fixa egna slingor. På mig själv. Väldigt praktiskt när man kommer på på lördagskvällen vid 21:30 att man vill ha ett gäng nya. Så fick det bli. Sen tog jag ett bad. Scrubbade mig ordentligt. Filade fötter, målade naglar på både händer o fötter, spray-tannade mig, gjorde inpackning. Total makeover med andra ord. Och så trevlig man känner sig efteråt! Lovely!

Helgen har bestått av trevliga besök och slappande. Jag åkte över till mormor o morfar i lördags. M var hemma o rörmockade. Handukstorken funkar!! Kors i taket.
Golvvärmen till utbygget likaså. Fast behöver kompletteras med en pump.
Jag sov middag i 2(!) timmar och vilade mig så mycket det bara gick med min onda rygg.

Söndagen blev toppenfin och vi hade trevligt besök av familjen L. En 3 månaders pojke och hans storebror på 3 år. Olle och M lekte med ALLA Olles traktorer och bilar!

Undrar om det kommer några byggare imorgon??
Det börjar bli dags att välja färg nu... Fortfarande inte gjort... Haha!
Hörs!


Nya plattången levererades supersnabbt (beställd på måndagskvällen och i brevlådan på onsdagen)och funkar fin fint!! Ett kap!


Lägger golv hos mormor o morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0