Lånar lite...

Det gäller att vara på sin vakt! Båda barnen är snabba som attan...
Idag när vi var & badade satt Alcie framför mig i barnbassängen, jag vände på huvudet och sa hej då till kusinen och hans familj. När jag kollar efter lilla damen har hon hunnit halvvägs till stora bassängen... Bara att sätta efter!

Här nedan har Olle i ett ovbevakat ögonblick smugglat in ett makaronpaket i sitt rum, och hällt ut nästan hela vid sin leksaksspis...

Efter kvällsmaten idag bakade Olle och mamman i hushållet kikärtsbröd. När jag hällde i mjölet i assistenten hällde han upp en halv deceliter salt. Han hann börja tippa det i degen innan jag observerade vad som pågick... Hade bara varit att kastad degen om han hällt ut hela innehållet i min deg... Snabb den där hjälpredan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0