Inte bra!!

0cb3244123740ab454691e6f38f51e13.png

Inte bra!! Jag har sorterat tvätt. Massor med tvätt. Först hjälpte Olle mig, Alice var också i badrummet. Sen drog dom båda. Trodde dom var på Olles rum. När jag kommer ut från tvätten är grinden till övervåningen öppen. Olle kan öppna den... Hör lite ljud däruppe. Ser inte till 10 månadersdamen. Det kan väll inte vara så att hon klättrat upp? Jodå! Sitter nöjd bland massa leksaker. Olle har stängt grinden så hon inte ska trilla ner. Man blir helt skakig! Nu blir det en extra säkerhetslösning på grindarna... Usch!!


Kommentarer
Postat av: marion

Ja det kan så mycket de små liven ,bra att Olle stängde grinden så inte Alice trillar ner,han är klok han.Jag är jätte förkyld, har bestämt att bara ta det lugnt i dag.Annars ska man ju fara hit och dit städa,tvätta och vara så "#¤%¤% duktig.Idag ska jag och Norah gosa i soffan och titta på tv tills det är dax att hämta Sebbe.Det enda jag ska göra är att gå ut och hämta ved.Krya på er!

2009-10-06 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0