Barnen sover.

10173114f79afcfe1c12bd04c0cd27d2.png

Barnen sover. Då tar jag en välförtjänt vila... Igår sov dom två och en halv timma på lunchen. Jag sov nästan två timmar. Trött mamma... I morse tog vi sovmorgon till 8. Sen for vi till stan med trevliga grannen. Var på cafét på bibblan (Olle skrämde ingen idag!)och sen åt vi asiatisk mat. Med mina två huliganer samt grannens tremånaders. Fullt upp att få alla nöjda i lunchtider... Alice fingrade ner en ruta på restaurangen så vi fick en tillsägning. Dom pustade rutan medans vi packade ihop. Han såg INTE glad ut... Hoppas verkligen att det inte händer igen kina-herrn! Kladd på rutor måste man nog stå ut med i den branschen... Eller?? Måste nog uppfostra min 10månaders lite bättre... Man blir trött... Trevlig fredag på er!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Det va modigt att gå ut och äta lunch med båda barnen.Hahaha skulle vilja se mig med båda ute,Nä för oss blir det lunch hemma, hos någon annan mamma eller öppnaförskolan.annars får det vara.Sebastian har en JÄTTE blåtira.han slog huvudet i bordskanten på vardagsrumms bordet i går.(stackars liten)Han har mycket otur.

Trevlig helg på er!!Hälsa familjen.

2009-10-16 @ 15:21:20
URL: http://http://majongsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0