Billigt!

Såg att det var tag 3 betala för 2 i hela webshopen hos Me&I.

Overallerna är ju superfina men jag har dålig koll på storlekarna. Gå hellre upp om du är osäker skriver dom... Typiskt! Det är ju verkligen prisvärt att köpa lite lager med ytterkläder när det är rea från början och dessutom tag 3 betala för 2...

Nån som prövat deras ytterplagg???

Gäller bara tom 27/11... (var just inne och kollade nu ikväll fredag den 27:de och dom har förlängt till den 29/11)
Skynda fynda!!!



ps.
Maria- du har ju säkert handlat upp hela webshopen allaredan?? ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Va???!!! Det har jag helt missat. Jag har väl bara fokuserat på julpynt. Så jag NÄSTAN har glömt bort att shoppa. ;)

Måste kolla på än gång.

Tack för tipset! :)

Kram.

2009-11-27 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0