Bästa kofilmen!

Ser ut som om jag ställt mig mitt i hagen & filmat. Riktigt nöjd med utsläppsfilmen!!

Olle var lite svårunderhållen eftersom utsläppet startade först 25 min efter utsatt tid... Han ville gå & kolla lamm & grisar men då skulle vi ju missa korna. Det fattade ju inte han. Stå & spana i en tom hage... Det var ju rätt många barn där som blev otåliga... Kön av bilar var lång ute på vägen och folk fick parkera & gå VÄLDIGT långt. Därav förseningen! Men till slut fick hela vår familj inklusive mormor & morfar uppleva ett koutsläpp! (bara M som varit med om detta förut)

(Filmen har lite högt ljud tror jag)


Det var vi och några till :-) Vi var där i tid och fick parkering närmast!! Lyx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0