Vilken effektiv dag!

Oj så mycket vi gjort! Mormor & morfar var tisdagslediga och kom över efter frukost. Morfar dammsög, mormor moppade. Jag dammsög i fönster och på möbler. Sen dammade jag hyllor & skåp i badrummet.
Slängde ihop fina rabarbermuffins med mandelmassa på! (receptet som finns på vetemjöl special är superbra att ha som grund, dessutom innehåller det olja och inte vanligt fett!) Dom blev smarriga som tusan!

Tänk om alla dagar kändes så här nyttiga...
Alice sov hela natten och jag håller på att kura henne. Vi är inne på 3:dje dagen och i natt var första natten på några veckor som hon alltså sov hela natten igen. Följer schema på dagen och nattar med enbart ramsa. Hon somnar själv nöjt! SÅ coolt!


Piggelin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYX att få städ hjälp!!!Vi har ju Sebbe som gärna dammar fast bara där och när han vill!

2009-06-03 @ 17:57:38
Postat av: Anna

Vad bra att ni fick så mycket gjort. Då kan ni komma hit på tisdag! Jag lägger ut nyckeln. Moppar och dammsugare finns i tvättstugan. Välkomna!



Kram!

2009-06-04 @ 23:45:56
URL: http://livethososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0