Till mig??

Jag har inkasserat en fin fin NY bärbar dator på 30årsdagen! Testar att lägga in bilder via blåtand från mobilen och lägger upp här... Tog en bild på en av de söta cupcakes´en jag bakat idag.
Jag fick bakardille och slog till på snurrade jättekanelbullar doppade i socker och kanel. Sen bakade jag en nötmarängtårta med daim på. Sen slängde jag ihop en tårtbotten som fylldes med lemoncurd och vispgrädde med jordgubbar och vit choklad på. Efter det var det cupcakes med 3 olika cream cheesfyllningar. Mycket att fixa idag. 
Att förbereda är för veklingar... Jag började imorse vid 9 tiden och var klar typ 15:30. Ska inte baka på ett par dagar nu... Tror jag...

Tack ALLA för en supertrevlig dag och för all uppvaktning!!


Olle, min klippa i allt, har naturligtvis hjälpt till med att strössla över hjärtanen! Rosa, ljusgröna och svagt gula med olika kulor, hjärtan och strössel på! SÅ fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0