Den perfekta semesterbilen!

Häromdagen parkerade jag brevid en familj som köpt utemöbler, dynor samt en grill på Plantagen. Dom hade en Golf kombi. Och en barnstol i baksätet, den pressade dom i sidled mot dörren med barnet i. 
Jag hade 1st paraplysulky som jag tog ut. Sen var det HELT tomt därbak...
Kollade på den svettiga pappan i bilen brevid som pressade igen bakluckan på bilen. Det gick, men då stod jättelådan med grillen kvar på backen...
Jag gick in i affären och fick aldrig veta om dom fick göra ett återköp på grillen eller ej...

Så här såg vår bil ut för ett par veckkor sen då vi fortfarande hade liggkorg till dubbelvagnen:

På bilden:
Dubbelvagn, sittvagn, paraplysulky samt liggkorg till dubbelvagnen. Dessutom en jättebag med blöjor & kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0