Takarbete i det här vädret??

Laddade till tusen samlades dessa herrar igårmorse vid 8:30. Men efter bara nån halvtimmas jobb såg det ut så här...
Avbröt jobbandet och på söndagen var det dags igen. Läkt är på plats och 3 st test pannor. Gråa. Med silverplåt och stuprör. Spännande!!
Själv har jag målat tak x3. 1 gång igår kväll och 2 gånger idag. Så barnrummet är klart och hallen ska få en strykning till. Jag var INTE så bra på att INTE bli prickig... Men det var bara första målningen som slutade så där... Idag hade jag bara några prickar här och där. Måla tak- besvärliga grejer...

Tänkte att jag skulle lägga ut lite gamla nostalgiska före och efter bilder på huset. Men inte nu för nu ska jag ta ett välförtjänt bad så inte träningsvärken blir FÖR ond...



Regnet det bara öser ner...


ps. Det gick bort... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging...

2009-07-12 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0