Välkomna på fika!

Nu går det fint att titta förbi på en fika igen...
Skrev ju för ett tag sedan att fikabrödet sinar. Nu är det åtgärdat. Senaste veckan har jag bakat en hel del. Måste ju testa hur nya maskinen funkar!! Det har blivit frukostbröd med pumpafrön, rågbullar och lingonlimpa. Dessutom har jag gjort krämbullar, snurrade kanel- och sockerbullar samt en supersmarrig rulltårta med nutella och bananfyllning.

Välkommen förbi!

ps. Om jag inte hör att det knackar på dörren och ingen öppnar är det för maskinen går för fullt som igår  M. Menade INTE att inte öppna. Trodde du höll på men nått bus och valde att inte knacka... Såg dig ju i fönstret! Du får ta i lite mer nästa gång... Nu missade du ju alla nya kakor...



bilder från recept.nu

Kommentarer
Postat av: Micke

Hur ser era kakor ut?, bilderna är i från nätet, Blir det något nytt försök med mandelkubb?

2009-01-16 @ 11:19:13
Postat av: Susanne

Giftmandelkubbarna ja...

Får leta efter ett mer beprövat recept! Hör av mig när dom är klara.



Ta en lugn helg nu! Lek med barnen, grilla korv och ta en skridskotur!

2009-01-16 @ 12:38:54
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/
Postat av: Farmor Anita

Bullarna är supergoda, kan verkligen rekommendera ett fikabesök. Vi kommer igen!

2009-01-20 @ 13:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0