Vilken härlig dag!

Idag har det varit en supertoppendag!!



Tog sovmorgon till 8.

Vi lämnade båda barnen till mormor och morfar efter frukost.
Sen åkte  vi till stan för att julklappsshoppa. Bara jag och M. Skum känsla....


Kollade en stor leksaksaffär först. Gick och tog en fika och kollade in lite folk.

Sen besökte vi MÅNGA affärer. Hittade allt vi sökte och provade lite kläder till mig själv.
Lunchade asiatiskt. Mmmm!

Åkte och handlade lite livsmedel och sen vidare till barnen.

Måste börja göra sånt här oftare... Det är stor skillnad på att umgås utan barn!


Här nedan ser ni Olle med Alice nya hund, som kissar på pottan!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Och som pricken över i på er trevliga dag så hade jag lagt "Bravisen" i er brevlådan, ist. för postgubben..... ;)

2009-12-13 @ 16:36:55
Postat av: Susanne

Aha! Det var du!! Började undra om jag var förvirrad och inte hämtat fredagens post...

Tack!!

2009-12-13 @ 22:11:16
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0