Tips!

Så här i jultider så blir man ju sugen på en massa julgodis och andra godsaker...

En av mina bättre vänner S, bor granne med en bloggerska som delar med sig av massor med goda maträtter, bakverk och godis! Superfin blogg som man får massvis med insperation av!
Funderar dock på om den supersmala, jättefräscha innehaverskan verkligen sätter i sig allt som det tipsas om... Ser inte ut så... ;)

Här hittar ni sidan!

Passa på att fixa en EXTRA smarrig Jansson i år eller bjud på MYCKET julgodis!
Det tänker jag göra!! Idag fanns det ett recept på skumtomtefudge. Det vill man ju prova...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Är så jätteglad att få fira jul hos er. Hoppas jag kan bidra med nåt, köttbullar kanske? Vi hörs! Kram

2009-12-13 @ 17:40:51
Postat av: Anna

Oj, vilken blogg. Jag som skulle leta julrecept ikväll. Verkar inte som om jag behöver det...

Tack för tipset!

2009-12-13 @ 19:44:08
URL: http://livethososs.blogg.se/
Postat av: marja

det är nog karln i huset som får äta, han behöver myckt energi eftersom han har M som slavdrivare :)

2009-12-13 @ 21:39:15
Postat av: Susanne

Anna- visst verkar det vara enkla och goda rätter som hon lagar? Jag ska göra Julgotter (Leilas Rocky Road) och fudge. Och skumtomtefudge... Och Jannson... Och hennes smidiga potatisgratäng...



Jonas- Man har ju hört på julfesten att hans matlådor är himmelska...

Ang. M som slavdrivare... Tror du det är jobbigt?? Kör han med folket?? ;)

2009-12-13 @ 22:30:10
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/
Postat av: Eline

Jag hittade massa smaskigt. Flera recept är utskrivna o ligger på köksbänken redan. Ingredienserna är inhandlade, så nu är det bara det sista kvar. Att GÖRA dem....

2009-12-14 @ 11:27:17
URL: http://eleline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0