Shoppat!

Vi har shoppat HEEELA dagen. Eller först var det barnen, jag och mormor. Sen åkte jag iväg själv också när M kom hem.

Behövde köpa lite kläder som inte sitter som tält... Ett elände när man tappat i vikt. Allt blir stort o pösigt. Ofrivilligt. Har inte tränat på år o dar. Och då räknas inte dom där få löparturerna som jag gjorde för ett antal veckor sedan. Känns som om det skulle behövas lite motionsträning eller träning av vissa delar av kroppen. Inte så snyggt att bara bli mager på ¨fel¨ ställen. Om ni förstår vad jag menar...

Vräker i mig mat och nattmål. Choklad och onyttigheter. Men vad hjälper det...??
Inte det minsta!

Så trots halvtaskig ekonomi (mist sagt när man får en putsa-om-huset-räkning, en måndad för tidigt och ett banklån som ännu inte betalats ut) men lite shopping på kreditkortet har väll ingen dött av? Jag behöver faktiskt ha några paltor som jag trivs i!

Dessutom passade jag på att i god tid köpa 1års present till kusinens dotter som snart ska fylla år!

Mormor köpte rallybilar och ByggareBOB-memo till Olle. Som ska finns hemma hos dom.

Sen tog vi lunch på hamburgestället. Andra familjer ler sött och tittar så glatt på mina barn när dom med STOOOR aptit sätter i sig burgare och pommar. Olle doppar ett i taget i ketchup och ropar - dipp dopp, efter varje. :)
Varsin liten MAX-burgare klämde dom i sig! Vilka matvrak va??


Kompis I jobbade och hämtade plagg på plagg som jag provade. Slutade med 7 nya toppar! Här en blå stickad myströja! (provade ca 25 plagg, det är SÅÅ praktiskt att känna nån som kan hämta plagg som man gillar!)
Köpte en superfin lila festtopp! Undra när man ska ha den?? Imogon kanske?? Gott nytt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År vännen!! Hoppas att ni får en mysig nyårsafton. Kram.

2009-12-31 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0