Ny favorit!

Idag när pappan i hushållet kom hem efter jobbet åkte jag iväg en sväng och kollade den närliggande presentbutiken. Julsaker är ju alltid trevligt.
Tänkte kolla om Olle ville följa med. Började meningen med: -¨Olle, mamma tänkte åka till en affär och kolla om det finns några tomtar¨. Sen hann jag inte fråga om han skulle med. Han pekade redan på säg själv och var på väg till dörren för att ta på dig skorna. Det är SÅ mysigt att åka iväg med bara ett barn. Tänk när vi bara hade ett barn. Vilken semester... Nu är det andra bullar. Phu!

Vi hittade några mysiga saker som fick flytta hem till oss! När jag frågade Olle om han sett nått i affären som han tyckte om, valde han den här jättesöta burken med lock och snurrbara hjul. I den bodde det ett lejon som kom fram först när vi skulle betala. Han gillar plåtburkar alltså...? En cirkusvagn men ett lejon i gjorde hans lycka idag. Han hade den HELA kvällen....

På förmiddagen idag var det baddags!

Dessutom lyckades M med att backa rakt in i morfars bil innan han drog till jobbet. Blir till att lämna in på verkstaden... Vad ska man säga?? Tur att det inte var JAG... Då hade man ju fått höra...

Eline- tror du det är nån bilförbannelse över vårt område just nu?? ;)



Nya burken! Kanske kan man lägga några julgodisar i den...


Alice väljer skåp på badet!


Dagen tips.... Har du oxå en ettåring som hjälpt till med disken?? Två muggar i kras denna vecka...En i förra... 
Då fick vi köpa nya! SUPERbilliga!!!
16 nya kaffekoppar för 120kr... Det är prisvärt det.... Funderade på Hanna-muggarna som vi redan har ett gäng av, med då kostade 1st 135 kronor... Jula är affären som just nu säljer dom billiga muggarna! Olika färger o mönster! Perfekt för barn som gärna hjälper till med disken...

Kommentarer
Postat av: Eline

Snygga muggar! Och det är definitivt Kvinnerstatorpförbannelsen som slagit till igen. Nu är det du på tur. Se upp!

2009-12-10 @ 22:50:23
URL: http://eleline.blogspot.com
Postat av: marja

bild bild bild ! MÅSTE LÄGGA IN EN BILD PÅ BILEN :)

2009-12-10 @ 23:03:07
Postat av: Eline

När ska du till MB? kanske följer jag med om de inte krockar med babysången. o om Siri är på humör.. Hör av mig imorrn

2009-12-10 @ 23:13:02
Postat av: Farmor

Jag har samma frisyr som Alice idag. Kram

2009-12-13 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0