Fredag!

Idag fredag = imrogon lördag! Då är det julfest med M´s jobb. Med respektive... Aldrig hänt förut...
Vi ska ha barnvakt åt båda barnen och vara borta sent! Det var ju INTE igår...

Jag var ju på fest för några veckor sen och M var på julbord med bowling på sin födelsedag men nu är det TILLSAMMANS.

Hoppas vi håller oss vakna länger än kl 22... ;)

Jag är sugen på att julklappsshoppa men inser att lunch och gå i affärer ensam med huliganerna kan vara problematiskt om någon tappar tålamodet. Får bli när M blir pappaledig på onsdagar om 1 1/2 vecka. Mitt i julstressen...

Har beställt lite julklappar på nätet. Hittade Halvans DVD-bok som jag visade en annan dag. (och mormor, jag har beställt din platttång och spray, så du vet...)

Nu går vi ut en sväng och matar ¨våra¨ankor!

Hörs!


Mys!


Galen!


Tror att det är en grästrimmer som han kör (fast observanta läsare ser att det är en babymobil att ha över sängen)


Lika som bär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0