Dagens projekt!

Här har det varit en slappardag! Lite har vi dock fått gjort...


-Ankorna har fått mat! Skinksmörgås o makaroner... Dom verkar gilla´t.

-Pepparkakshuset är ihopmonterat- jag fick andra gradens brännskada genom att lägga ett finger i en neddroppad sockerklutt. Blåsa på en gång! AJ! Olle har satt dit Non-Stops på taket. Fast sen ville han bara äta upp ALLIHOPA så han fick inte hjälpa till längre... Haha! Det var ju alldeles INNAN maten...

-Hallgolvet (det gamla) har fått sig en omgång flytspackel. Då kan vi snart lägga parkett i hela rummet! Gamla hallgolvet är alltså uppbrutet, och ska nu byggas ihop med den befintliga parketten. Kanske ett projekt för onsdag? Pappaledighet och barn som är lyriska över att bygga är ju en toppen kombo!! Visst??






The med hjärtströssel... Jag äter kvällsmacka med julskinka och dricket the. M flytspacklar... Det är ett problem med att vi äter tidigare kvällsmat. Jag hinner ju bli dödshungrig innan läggning... Kanske därför det där extra dallret på magen dykt upp mer än vanligt????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj.. vilket snyggt hus!, du skulle se mitt...

2009-12-14 @ 00:11:36
Postat av: Susanne

Jaja Micke... Huvudsaken är ju att du har ett hus!

Olle var duktig att sätta Non-stops! Precis där jag ville ha dom! (fast det var ett fasligt svinn oxå)

;-)

2009-12-14 @ 14:41:51
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0