Billiga drinkar!!!

Kollade på banken idag om det verkligen blev så billigt att köpa 2 drinkar på julfesten i lördags, som det såg ut som på det kvittot jag fick med mig från baren... Och japp, dom har dragit 1,45 kronor från kontot. Skulle vara 145 kronor... Så tokigt det kan bli ibland... ;)

Jag har just sprayat mögelborttagningsmedel i duschen. Om ni inte provat den så säger jag bara GASMASK på! Jag är helt vimsig i kolan nu... Ögonen sticker och huvudet värker. Den var det drag i. Hur det funkade vet jag inte ännu för jag var tvungen att kuta därifrån... Host host... Jag svimmar snart...



Transaktioner
DatumTransaktionMottagareValutaBelopp SEK
2009-12-05 KÖP LAGERSTAM EVENT   1,45

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var jättetrevligt!! Lyx att komma bort en lite stund!!

2009-12-08 @ 14:16:35
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/
Postat av: Eline

Billigare än hemkört! :)

2009-12-08 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0