Hoppas!

Magkatarren lyser med sin frånvaro! Trevligt!! Hoppas verkligen det fortsätter!
Har inte haft några problem sen sista förgiftningen av medicinen för en vecka sedan. Äter små portioner, mild mat och dricken minimalt med kaffe. Pulverkaffe. Det ska vara det skonsammaste för onda magar. Och det är faktiskt riktigt gott. 

I förrgår var hela familjen ute i skogen. Jag hittade några kantareller och taggsvampar. Dom rödgula trattisarna är på G.
Det är så skönt att vara i skolgen. Hela jag blir lugn och harmonisk och luften är så frisk. Hela jag blir frisk.
Har ett helt annat tankesätt kring stress och tider som ska passas och det känns SÅ skönt. Bättre att stressa mindre och inte äta konstiga mediciner.

Just nu sover barnen sött i sin dubbelvagn och jag surfar och läser post på soffan. Det sista nätterna har barnen sovit så skönt och varit svårväckta vid 07:30 då JAG vaknar av väckarklockan. Så även dom. Alice diggar kaninklockan starkt. Hon skiner som en sol på morgonen då jag sätter igång pipandet! Då är det HÄRLIGT att vara mamma!

Kommentarer
Postat av: marion

Det lät härligt med en sgogs promenad.Men hur gjorde ni då,med barnen? Alice på ryggen eller?

2009-08-20 @ 19:17:58
URL: http://http://majongsans.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det går en väg som dom rider på i skogen. Bara att köra med bubbelvagnen, släppa ner Olle emellanåt och låta Alice sova medans man tar en liten avstickare o kollar efter svamp. Perfekt!!

2009-08-20 @ 20:38:49
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0