Färdig!

Nästan klar med sandlådan. Duken som ska ligga i botten tog slut så halva sandlådan är klar att användas.

Olle fick en superfin traktor och grävare av farmor som kom förbi med god köttgryta och sockerkaka. Jag skulle koka ris till men hade glömt att köpa. Tänkte åka iväg och handla på fm men farmor hade med sig ris också (men hon lämnade det ute i bilen, ifall att jag glömt)... Bra tänkt...
Dessutom plockade hon i och ur diskmaskinen. Handdiskade allt skrymmande och sen drog hon vidare. Mormor hängde tvätt och hade Olle hela förmiddagen. SÅ lyxigt att få hjälp! Tack snälla ni!
Morfar och farfar har byggt hela söndagen och morfar en stund på lördagen. Takkupan är riven och tur var det för det fanns mycket blött trä i den. Och det har inte regnat på tre veckor!

Övriga saker jag hunnit med idag: pressat 1 liter härlig juice på annans, apelsin och citron, tvättat tre maskiner, gått fyra vagnsprommenader, bytt fem bajsblöjor, vikt all gammal tvätt som hängt i typ 1 vecka, badat två barn, ringt en god vän som svarade, ringt en god vän som ALDRIG har tid att höra av sig och inte heller idag kunde svara, ringt och bjudit en mamma från sången på fika, druckit 1 glas vin när barnen somnat 20:20. Försökt betalat räkningar men gav upp då sidan laddades i slowmotion vid varje inlagd räkning för att tillslut stängas ner helt...

Nu ska jag sova gott och ladda för ny solig vecka!

Ps. Till min fd granne B som ringde innan påsk, en fika skulle vara trevligt!!På torsdag kanske? Då morfar är här också?? Förmiddagen?? Jag hör av mig!


Vet ni vilka dessa två gullpojkar är??????? (det är INTE jag som klippt luggen)

Kommentarer
Postat av: M´s mamma

Till vänster är det Olle och Alice farbror H killen till höger med "luggvågen" är pappa M. Luggen är klippt av mig, är det nån som önskar sån frisyr så hör av er, jag kan nog få till det även idag. Kram från M´s mamma

2009-04-28 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0