Den lille medhjälparen!

Nu måste man vakta honom mer & mer när man går ut i trädgården. Fram tills nu har han inte velat gå ensam i gräs och på gruset men nu knallar han runt och utforskar lite här & där...

Här hjälper han pappa att samla in ett gäng äpplen, plantera en buske samt kolla in gräsklipparen!


Hur många äpplen ska vi plocka pappa???


Man får väll smaka medans man plockar??


Riddaren med en sköld av kompostlocket och en äppelpinne till svärd...


Wow. Ett hål....


Där MÅSTE jag ner!!


Här sitter man fint!


Hjälpa till är det bästa jag vet!


Fixa, fixa, fixa!


Sopa lite här också innan vi går in och tar lördagskväll med bubbelbad och kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja!, Sök efter ASSA2000 på youtube så får du se hur många sekunder det tar innan man kommer in hos er..... Jag har provat själv, tog mig 20 sekunder.



PS! Magnus vet också hur det fungerar

2008-10-03 @ 09:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0