Då var det fixat...

...uppkopplingen alltså. JAG har fixat den. ¨Någon¨ sprang upp & ned i källaren i ca 1 timma härom kvällen för att se till så det funkar igen. Men nix. Fick inte surfa den kvällen heller. Har inte haft uppkoppling sedan 12/8...

Så jag tog saken i egna händer. Ringde & kollade med leverantören om vi hade kontakt och sen ominstallerade jag programvaran på routern. Lade in nya uppgifter och lösenord och vips så var man online igen. Jag är SÅ nöjd!!

Har en del bilder i kameran som ser fina ut men sladden är där nere och min foglossning vill inte ta en extra tur ner igen... Men snart så...



Familjetrucken är här!! Vi sålde Volvon privat och hämtade jättebilen igår. Tog en snabbsväng hem till mamma & pappa för att hämta lite saker. Den går fint! Automat är lyxigt som tusan! Hoppas Olles stol blir monterad när M kommer hem så vi kan åka & handla lite mat. Om det finns några pengar kvar... Det rymms 80(!!) liter bensin i bilen. Det blir 1040kr för en tank om bensinen kostar 13 kr/ liter. Oj, oj, oj.

Nu måste jag plocka undan lite. Bjöd över mammalediga grannen med sina två barn på em fika. Det är bra att göra så ibland så man får ändan ur och snygga upp lite. Vi röjde och dammsög och gjorde rent badrummen i onsdags men det syns knappt. Skyller på att ventilationen blåser runt allt damm....

Ha nu en riktigt skön helg. Var ute och njut av höstfrägerna på träden. När du väl går in- tänd MASSOR med ljus och lyssna på nån riktigt bra musik.
Själv kan jag äntligen lyssna på webradion igen som står där nere. Har ju inte funkat så länge internet var borta. Många bra kakaler och musikstilar att välja på!!

Kanske dyker nått från Mamma Mia upp? I like!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0