Det funkade utmärkt!

Vår lilla prins sov sött till 07:30! Pep till vid 06:30 men somnade om och vaknade som klockan själv vid 07:30. Inprogrammerad på 11,5 timmars sömn. Perfekt.

Var ute och slarvade idag med den manliga delen av familjen W. Olle och E lekte och vi fikade gott.
Olle råkade ut för en pojke som var ytterst lite äldre än honom som ville kramas hela tiden. Olle såg helt förskräckt ut och fick röda märken i nacken och en ofrivillig puss från den obekanta pojken med en gigantisk mamma som skrek: ¨KIM, DET ÄR FÖR HÅRT NU IGEN¨ hela tiden...

Stackars E fick beskåda en dvärgpojke på 2 år som måttade karatesparkar samt boxningsslag i luften vid henne. Hon började nästan gråta. Pappa J fick vara i närheten för att lugna den darrandes underläppen. Riktigt farligt att vara på offentlig lekplats idag...

Sen tog jag en sväng på stan och spanade på lite bebiskläder. Så Olle somnade 25 min senare än vanligt för jag lät honom sitta i vagnen och vara vaken tills vi skulle åka bilen. Då somnade han in på typ 2 min. Och vaknade exakt 2 timmar senare. Som sig bör. Fast då hade jag ju lyft över honom till vagnen...
Lyxigt värre!
Jag åt min medköpta sushi och sov en middagslur. Kan det bli bättre?

Dessutom avslutade jag kvällen med att shoppa en billig beg POP-overall på Tradera.
&  ja, jag erkänner. ..
Jag har blivit fast i Tradera. Ska visa mina inköp snart. Överföring från telefonbilderna funkar inte riktigt just nu så det får vänta nån dag. Har köpt ett par Me and I kläder samt POPkläder. Känns lite nyttigt att kunna köpa bättre begagnade kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0