Vagnen är inköpt!

Det blev en begagnad Baby Travel syskonjogger. STOR... Men rejäl och det känns bra att båda barnen har gott om plats och kan sova ordentligt i vagnen. Olle och jag var på Öppen förskola på fm medans M åkte till Karlskoga och hämtade hem jättevrålåket. Behövde dock inte fälla ihop den för bilen är ännu större...

Igår var vi på shoppingrunda och köpte mera köksbyggargrejer samt saker som behövs innan bebisankomsten. Så nu känner jag mig lite mer redo inför vad som komma skall.

Hittade ett underställ i ull till Olle på H&M. M kallade vår lilla mekaniker för Ull-Ninjan hela kvällen när dom byggde och skruvade.

Här kommer en hel drös med bilder från första pappalediga veckan!


   
Bygga är det bästa jag vet!! Paaapaa!

 
Ull-Ninjan!

   
Fått bil av mormor & morfar. Kexet kör...
 
Tokar sig framför kameran!
    
Nya vagnen! Snart hela tandraden komplett!
 
Badbus!
 
I den snygga drakhandduken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0