Nu börjas det!

M har påbörjat sin pappaledighet. I god tid innan beräknad förlossning och det känns SÅ lyxigt! Ska vara hemmapappa tills 1april. Och då har forhoppningsvis vår största prinsgubbe börjat förskola! Ska boka in lite studiebesök så vi kan se vad som finns i området runt omkring oss.

Febern som Olle har haft varade mycket riktigt (precis som jag gissade när han plötsligt fick nära 40 grader utan andra symptom) i 3 dagar och följdes av prickigt litet barn som inte orkade med bus eller utflykter. Nu är vi däremot pigga igen och ser fram emot lite utflykter och aktiviteter i veckan som kommer!

Jag ska unna mig själv en klippning som jag behövt sen M gick hem i maj förra pappaledigheten, men då kom jag aldrig iväg. Klipper lite själv då och då. Men nu är det dags för en ordentlig genomgång av hela håret och inte bara det jag når och tycker ser risigt ut...

Trevlig vecka. Det ska vi ha! Hoppas jag...


Somnade i min famn. Hör inte till vanligheterna nuförtiden! SÅ mysigt!


Tittar lite på Världens största kör som vi har ett inspelat avsnitt med. Dom sjunger Olles favvo sånger. Trött och febrig kille...


Här ligger Olle tätt ihop med min ¨lilla¨ mage. När bebisen boxas puttas han iväg en liten bit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0