Inte så trevligt...

Vår brevbärare måste undra vad som hänt. Några gånger/vecka dyker det upp konstiga paket inslagna i apotek-påsar, POP-påsar samt andra påhittiga papperspaket. Idag var inget undantag... Ett välpacketerat paket i ¨riktig¨ papperspåse brukar dock inte komma från Traderare då de anses som alldeles för dyrt emballage...

¨Så bra¨ tänkte jag. Olles overall som är så välbehövlig då de jag köpt inför vintern är lite stora ännu. M var också övertygad om att det var ännu ett klädesplagg som anlänt. Så han öppnade.  
Men icke. För er som kollat i kommentarerna tidigare kan nog gissa vem som är avsändare på detta paket. Jag undrar bara vart pojkarna gjort av locket?? För den går väll att diska rent? NOT!

Detta var vad som fanns i paketet:

En lagom möglig matlåda...
Mmm, nån som vill äta sin medhavda låda idag?? Den som skickat den har dock alrig haft en egen matlåda. Kan fylla på den här om du är sugen J? Ska vi titta förbi kontoret vid 12:30 imorgon tisdag?

Kommentarer
Postat av: Marion

hahah nu är du fast i tradera träsket :)nu kommer ni aldrig därifrån.

Men visst är det bra och roligt!!



VÄLKOMMEN!!!!!!

2008-11-03 @ 22:42:18
Postat av: Micke

Jo nu är det så att den matlådan är Din!, vart locket är får du fråga din inneboende.



Matlådan låg 2m från mitt kontor så nu är luften mycket bättre. Det känns skönt att du har fått tillbaka den! (så slipper du undra vad som har hänt).. /Micke

2008-11-20 @ 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0