Hur lugnt som helst...

Dagen har varit lugn på bebisfördarfronten...

Vi har shoppat en innerdörr och en sticksåg.
Jag gick runt i shoppingcentrat medans M matade Olle. Jag hittade inget bra... Ville ha några nya plagg att ha i amningstider och inför jul och nyår. Jag får ta en sväng till staden och se om jag hittar nått där...

Är trött idag. Ska sova nu! M har laddat batterierna till bärbara datorn så vi kan lämna rapport och lägga ut bilder när bebben anländer. Vilken service va? Liveblogg från förlossningen... Haha. Så kul ska vi inte ha det. Bara några bilder på det nya lilla livet...

Undrar när det blir bara...

Just ja- jag har fått nån störig hosta. Satte en macksmula i halsen i måndags. Vet inte om det är den eller den där flickan lilla E som hostade på mig när M fyllde år. Hon lät som ett riktiglt läskigt monster trors sin ringa ålder.
Hoppas på brödsmulan....
Vore ju typiskt om jag dragit på mig en förkylning inför det som komma skall. M tjatar om att jag MÅSTE ha mössa i tid och otid. Man kan inte föda barn med lunginflammation säger han typ 3 gånger om dagen. Typiskt om han skulle få rätt...

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Kom bebis kom!!

2008-11-26 @ 11:46:50
URL: http://fjomsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0