Påskalov från bloggen

Långledigt från bloggandet i påsk. Datorn har varit av och vi har umgåtts med släkt och vänner. Trevligt värre.
Idag har kompis S och little E varit här och busat hela dagen. Åkte precis hem. Snön vräker fortfarande ner och ingen har skottat... Pulsade fram i djupsnö på förmiddagsprommenaden och strax är det dags för eftermiddagsluren och det lär inte vara lättare nu...

Olles minikusin på 5 veckor har varit i stan i påsk. Gud så snabbt tiden går. Olle är SÅ stor jämfört med kusinen...
Bilder finns i kameran men hinner inte fixa det nu. Ordnar sen. Skulle bara kolla till bloggen lite.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har den där minikusinen inget namn än? Eller vill du bara inte skriva det på bloggen?

Mycket snö va! Själv bryr jag mig inte. I morgon åker jag till Kenya. Och sedan åker jag hem och packar om ett par timmar och vänder tillbaka till flygplatsen för då väntar Teneriffa. Stackars stackars mig... Och när jag sen kommer hem nån gång i slutet av april, då får det BASKE mig vara vår.

2008-03-27 @ 11:15:31
URL: http://livethososs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0