God skärtorsdag!

Påsken är redan här!!
Det betyder att Olles kusin är på intågande. Han har nu hunnit bli lite drygt en månad. Ska bli kul att gosa med en liten igen. Får se hur sugen man blir på fler???

En ny kaka har skickats med till Micke idag! Inte illa va?? Men så jobbade ni så duktigt igår. Sen hemkomst...
Dessverre tror jag kakan blev lite väl indränkt i fyllningen men det kanske funkar...

Jag ska nog besöka den mysiga affären LillaUgglebo för att kolla in allt nytt som jag sett på hennes blogg!

Nu ska vi äta frukost. Har nyss vaknat! Han sover numera från ca 20:45 - 09:00. (Ni vet inte hur det är att ha barn suckar många avundsjuka...) Men vi har provat några nätter med lite mindre sömn. Då uppskattar man de smärtfria ännu mera!!

Ha en trevlig dag!!


 
Bilder från Olles första veckor! Mini liten!!
Tillsammans med kompis N´s barn och mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vilken mysig butik. Måste ligga på gångavstånd från dig eller? Synd att de inte har webbutik.

2008-03-21 @ 09:31:00
URL: http://livethososs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0