En helt vanlig onsdag!

Vaknade extra tidigt. Klockan 8. Hade ätit frukost redan vid 9. Funderade på att besöka någon av  de öppna förskolorna i närheten men ville inte åka själv och det verkar som om många mammor i föräldrargruppen redan är tillbaks på sina jobb... Trist!

Men det var ju strålande sol så det fick bli prommenad istället. Till Lilla Ugglebo butiken. Kom inte iväg före påsk.
Mitt påskris har drabbats av invasion. Av löss! Illgröna rackare som lagt ägg i fjädrarna. Passande att det var påsk då...

Bara att öppna fönstret och kasta ut. Behöver nått trevlig att ställa på ekskänken. Hittade lite smått och gott i butiken men det är nått som saknas. Behöver köpa nya blommor till typ alla fönster så jag får kolla i blomsteraffären om jag hittar nått bra att ställa på skänken!

image190
Bus i soffan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte ta sonen med dig och pallra dig ner till mina trakter när jag kommit hem? Vore kul att ses. Och du behöver säkert något från Gällstad.

Kram!

2008-03-27 @ 12:07:14
URL: http://livethososs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0