Den börjar boxas nu!!

Bebben gör sig mer och mer påmind! Så fort man tar sig en välförkänt vila börjar den boxas eller sparkas. Åker runt och buffar. Har känt små buffar ett tag och härom kvällen när vi gått och lagt oss sa jag till M att den åkte runt lite. Då la han handen på magen och den fick in en jätteträff! Boom boom. Vilken tillfällighet att det var just då som han lade handen på magen!! Är i vecka 21 idag. Har gått precis 140 dagar och har 140 dagar kvar!!

Olle och jag har varit på stan och shoppat och ätit lunch för andra gången denna veckan. Har inte varit och shoppat på evigheter!! Han är så duktig och sover sin långlur på två timmar medans jag spanar in kläder för växande mage.

Igår torsdag, var morfar med mig och Olle och badade på förmiddagen. Så skönt i vattnet då det är extra varmt på torsdagarna!

Idag har vi varit tillsammans i 10 år jag och M. Vi är inga romantiker nån av oss och jag kom på det när jag läste tidningen nyss. Så här är det inget firandes inte... Nån sover på soffan efter en slitsam arbetsvecka...

I helgen ska vi äntligen plantera alla växter som står oplanterade i trädgården och ser sura ut. 3 stora blåbärsbuskar som Olle fått i födelsedagspresent. 1 stor doftschersmin. 1 vit lavendel samt 6 andra perenner till nya planteringen. Bara att dra på sig arbetshandskarna vid nästa Olle-tupplur!

Ha en trevlig helg!! Det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja se där... Grattis på er, jag har länge talat med M om att snart kommer en till.. Kul med någon ärlig person som står för vad de gör :-)



Hoppas ni har det bra själv så är jag i Töreboda och slappar inför den intensiva veckan som kommer.



Hälsa alla

Micke

2008-07-23 @ 16:46:02
Postat av: Susanne

Hej Micke!

Det var längesen! Var har du hållit hus??

Slappa på!

Vi har det bra... Det blir lite långa dagar för M att jobba däruppe men Olle är en sån solstråle så det går bra ändå här hemma... Och så har mormor & morfar semster så dom underhåller honom en hel del. LYX!!

2008-07-23 @ 23:14:27
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0