Mina favoriter just nu!

Då är det dags igen! Ny lista - nya favoriter! 


1. Sköljmedlet Comfort Crème Jojoba Oil- En känsla av lyx!. Kan inte lukta Sweet Almond Oil jämt! 


2. Olles vagn. En Teutonia Mistral S. Men svängbara framhjul. Har funkat finfint i snön och på alla grusvägar häromkring. SÅ smidig i affärer!!


3. Babysångstunderna! Olle tycker det är roligare och roligare för varje gång.


4. Det strålande solskensvädret som vi haft den här veckan. Hur underbart som helst!


5. Centraldammsugare! Sabboterade vår vanliga och nu har vi satt in en central. Gud så skönt!


6. Findus nya frysta grönsaker. Bladspenat, paprika & sockerärter med smakrik ost och solrosfrön. Mums! 


7. Badoljeset från Weleda med 4 olika härliga oljor för olika tillfällen! Lugnande eller stimulerande. Åh!


8. ¨Min alldeles egna bok¨ från GoBoken. Mysig bok med flikar där man sätter in bilder på barnet i olika sammanhang. Så mysig. Nu måste jag bara skaffa ett bra lim så inte bilderna blir förstörda.


9. Olle. Ett så behändigt litet barn. Nöjd för det mesta. Sover nästan alla nätter utan ståhej.


10. Olles pappa. För att han bara är bäst på nästan allt. Så glad att jag har honom!! :-)

 image137image138
       Bilder från Goboken.se                                                            


Kommentarer
Postat av: Olles pappa

tackar så mycket, men jag hoppas att favoritlistan inte har nån ranking -inte så kul att ligga efter ett sköljmedel!

2008-02-16 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0