Foglossning inte bra...

Jag har inte beställt men fått ändå! Foglossning. Igen. Redan. Vecka 26 nu... Beräknad förlossning blev inte flyttat utan på intyget som ska till försäkringskassan står nu 081129. Schysst om man ska sätta igång det hela. Då hinner vi hem i god tid innan jul, förhoppningsvis!

Imorgon ska jag och svärmor på musikal i Stockholm. Ska sova nu så jag är pigg. Har surfat runt lite och spanat på syskonvagnar igen. Blir inte klok på dom. Måste hitta butiker som man kan klämma, känna och fälla ihop för att skapa mig en uppfattning. Det finns 3 möjliga idag. Den måste ha 2 fulla ligglägen, bra sufflet samt ha svängbara däck.
 
Idag åt Olle med kniv och gaffel. Aldrig testat förut... Fick på melon efter melon på gaffeln och mumsade glatt i sig. Vi filmade men har inte lagt upp det ännu. Kanske fortsätter regnandet och det blir lite bloggarfix i helgen. Fast kusin S kommer till stan så vi måste ju ses en hel del också!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anita

Tack Olle, att jag fick låna din mamma en dag för att se musikalen Mamma Mia på Globen. Kramis från farmor

2008-08-25 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0