Vart tog helgen vägen?

Jag som skulle få så mycket gjort. Jag har ju visserligen städat ordentligt. Bakat härliga nöt-chokladmuffins & en paj med jordgubbar & vinbär. Bjudit in Kompis S & J på söndagsfikat.
M blev klippt!

På lördagen fick M äntligen in dörren till källaren så nu kan man gå dit ner utan risk för att nått djur bosatt sig i värmen. Fast innan det ordnade upp sig så råkade M stänga igen dörren så den gick i baklås med det lyxiga ellåset. Fick ringa en låssmed som avslöjade hur man skulle komma in igen... HAHA

Sen åkte vi till mamma & pappa och fixade lite. Jag bara var. Andra skötte Olle och det serverades god mat!

Idag måndag har S &  lilla E, Olle & jag varit på IKEA. Jag hittade en hel påse med ¨bra att ha saker¨. Vi åt lunch och tog en latte. Nice!

Nu lagar M mat och Olle jollrar friskt! Det kurrar i magen så jag drar & äter!

Tack för alla trevliga mail & kommentarer här!!
JÄTTEKUL!!

Kram








Kommentarer
Postat av: Anna

Du ger mig ångest och mindervärdeskomplex. När bakade jag en paj senast. Muffins bakade jag i och för sig för några veckor sen. Dom är slut sen länge. Städat har jag inte gjort på år och dar (ser det ut som i alla fall) Du skulle behöva komma hit och klippa E - han ser ut som en liten raggare. För jag får då ingen klippt. Tvättberget växer och dammråttorna frodas.
Fast på onsdag ska jag ta fru-fri-ledigt och åka till Ullared. Och köpa julby till E.

Kram!

2007-10-15 @ 22:49:01
URL: http://livethososs.blogg.se
Postat av: Sassa

Åh. Jag vill åka med!!! :-)

2007-10-16 @ 11:47:43
URL: http://ollesfamilj.blogg.se
Postat av: Thoressons

Försöker inviga farsan i bloggarnas värld. Men han undrar om man måste bo i datorn då eller hur funkar det? Du kanske kan ge honom ett pedagogiskt svar så han verkligen förstår... Jag har gett upp!

/Fam Thoresson

2007-10-17 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0