Som fisken i vattnet!

Äntligen var det dags- som vi väntat på att babysimmet ska börja.
Olle verkar ha ärvt mammas badkärlek!

Fast vi höll på att missa hela kalaset.
Jag tänkte baka en kaka som familjen W och vi kunder fika på efteråt.
Var SÅ sugen på en morotskaka. Åkte till Coop för att köpa det som dehövdes. Ställde kakan i ugnen och väntade på att Olle snart skulle bli hungrig. När klockan var 14 (mötet började 15:15) visade han fortfarande inga mattecken. Jag hade inte heller ätit. Eller tagit ut pengar till babysimmet. Då började jag laga mat. När jag åt blev Olle också hungrig. Hämtade amningskudden och fortsatte själv äta... Spillde lite ketchup på honom... Klockan var nu 14:40 & det var hög tid att åka för att inte behöva stressa ihjäl sig. Då börjas det. Bajsandet alltså. Äsch- tänkter jag . Han får åka nerskiten. Annars hinner vi inte. När jag lyfter honom från amningskudden ser jag att vi inte kan åka. Den har en stor fläck av typ nr 2....
Bara att ta av ALLA kläder. Tvätta hela honom. Nya kläder. Då kissar han också. & kräks.... Det är SÅ härligt med barn!

Ringer M och ber honom ta ut pengar. Det går inte för jag hade tagit hans VISA kort för att kolla en sak med hans e-leg... utan & lägga tillbaks det i plånkan. Jaja.

Vi hinner fram i tid. Lyssnar på infomötet och sen kan vi bada i typ 10 minuter. Familjen W´s lilla E var defenetivt inte på badhumör. Skrek som bara den... Stackarn.
Hon somnar sött i sin bilstol & vi avslutar badandet med den goda morotskakan!!

Så här trevligt hade vi:

     

Kommentarer
Postat av: S

Vad snygga vi är.....

2007-10-26 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0