Jag är usel på att blogga...

Det har varit mycket.
Stressar runt som en tok &  ändå känns det som om jag inte gör nånting.

På måndag efter bankbesöket ska jag ta mig i kragen & bli bättre! Jag ska lägga in bilder och skriva lite om när vi var på babysimmet i torsdags.

Dessutom finns bildbevis på min & kompis S & lilla E´s mindre lyckade terrängprommenad. Från den behöver vi lite sympati.

I helgen tog mamma & jag en heldag i Gyttorp & Lindesberg av alla ställen!!
Det var bytardag och vi fyndade fina kläder till Olle. Mamma trodde ALDRIG att jag skulle köpa nått begagnat... Har tvättat 4 maskiner idag... & 2 igår. Men det finns fortfarande mer tvätt kvar...Typiskt.

Hörs på måndag kväll då!



Visst är han en riktig goding????????????????????????
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Vilken sötnos! charmknutte! :-)
Kram

2008-01-25 @ 23:51:48
URL: http://barnlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0