Andra funderingar på en onsdag

Har J fått sitt andra barn?

Har R fått sina tvillingar??

När ska min sambo vara pappaledig på måndagar???

När kommer listerna upp på övervåningen????
-Jaja. Jag tänkte iallafall åka o köpa lite växter så kanske man glömmer bort listerna.



Nu måste jag äta frukost om jag ska hinna få i mig mat innan fikat med mammorna.
Olle sover ännu. Kl är 11:07. & jag MÅSTE duscha innan jag åker. & det kan man bara göra om han är vaken o nymatad. ( mat fick han vid 10. Så vaknar han snart kan vi nog få till en dusch utan matattack :-)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Rosie

Kul med en egen blogg!!!

Rosie har icke fått sina tvillingar än, är i vecka 36 nu och sväller som en gigantisk deg......ska göra en ny viktuppskattning på pojkarna nästa torsdag och då diskutera en ev. igångsättning. Ser så fram emot att få detta gjort och äntligen få hålla i mina grabbar....

Ha det gott!

Kram Rosie

2007-10-10 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0